The wishlist name can't be left blank
Minu ostukorv

Üldtingimused

E-poe üldtingimused

  1. E-poe üldtingimused kehtivad kõigile isikutele (edaspidi Klient), kes soovivad tooteid soetada Müüja E-poodi kasutades.
  2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Kliendil E-poest ostmisel Müüjaga tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid ja väljakujunenud head tavad.

Hinnad

  1. Müüjal on õigus muuta toodete hindu vastavalt vajadusele sellest ette teatamata.
  2. Kui e-poes on hind muudetud/muutunud pärast Ostja poolt tellimuse esitamist ja tasumist, siis kohustub Müüja tarnima kasutajale vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega. Ostjal ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.
  3. Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.
  4. Toodete hinnale lisandub kohaletoimetamise tasu vastavalt Kliendi poolt valitud kohaletoimetamise viisile ja kaalu väljaarvutamisele (peale koguse ja mahu kindlaks tegemist saab täpse summa välja arvutada).

Makseviiside kirjeldus ja valuuta

  1. E-poes saab tasuda läbi turvalise maksekeskuse kõikide Eesti maksekaartide ja interneti pangakontodega (Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele (( maksete algatamise teenusega )) Pocopay). Arveldamise valuuta on Euro. E-poes pakutavad kaubad sisaldavad käibemaksu.

Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

AS Tooma Tööriist on isikuandmete vastutav töötleja, AS Tooma Tööriist edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.

Toodete tellimise tingimused

  1. Toodete tellimiseks võib kuid ei pea Klient end registreerima E-poe kasutajaks.
  2. Klient valib soovitud tooted, määrab iga toodete koguse ning kohaletoimetamise viisi ning kinnitab tellimuse.
  3. Tellimuse vormistamisega kinnitab Klient, et on nõus Müüja e-poe kasutustingimustega ning kohustub neid täitma.
  4. Tellimuse vormistamisel on Klient kohustatud esitama tellimuse teostamiseks vajalikud andmed:
    ees- ja perekonnanimi, täpne aadress (tänav, maja nr, korteri nr, postiindeks, linn/alev/alevik/küla, maakond), kontakttelefon ning e-posti aadress.
  5. Juhul kui Kliendi ja toote saaja aadressid on erinevad, peab Klient esitama ka andmed saaja kohta.
  6. Juhul kui Kliendi esitatud andmed on vigased ja/või mittetäielikud, ei garanteeri Müüja toote tellimuse nõuetekohast täitmist ja kauba sihtkohta tarnimist. Võimaluse korral võtab Müüja Kliendiga ühendust, et täpsustada vigaseid või mittetäielikke andmeid.
  7. Tellitud toodete hinnale lisandub kohaletoimetamise tasu vastavalt Kliendi poolt valitud kohaletoimetamise viisile.
  8. Kliendi poolt kinnitatud tellimuse eest on Müüjale võimalik tasuda pangaülekandega.
  9. Tellimus jõustub pärast kauba eest tasutud summa laekumist Müüja pangakontole.

Tellimuse koostamine

  1. Valige toode ning vajutage toote juures olevale nupule “Lisa ostukorvi”. Toode liigub automaatselt ostukorvi.
  2. Tellimuse vormistamiseks vajutage nuppu “Ostukorv”. Ostukorvi näete pidevalt lehe üleval paremas nurgas.
  3. Kontrollige ostukorvis olevaid tooteid ja koguseid. Vajadusel muuda kogust või kustutage vajutades kirjale “eemalda”. Peale koguse muutmist salvestage koguste muudatused. Ostuprotsessis edasi liikumiseks vajutage rohelisele nupule “Tellimuse alustamine”.
  4. Kauba saaja , kauba maksja – palun täida vajalikud lahtrid.
  5. Valige tarneviis ja vajutage nuppu “Edasi”.
  6. Valige sobiv makseviis ja valige tellimuse esitamine.
  7. Pärast tellimuse esitamist saate e-kirja teel tehingu kinnituse. Tellimus on vastuvõetud ja töötlemisel.

Arvega tasumine

  1. Kliendil on võimalik tellimuse eest tasuda ka arve alusel pangaülekandega Müüja arveldusarvele. Peale tellimuse esitamist ja valiku tegemist pangaülekandega tasumiseks, saadetakse kliendile e-posti teel arve. Arve tasumise järel tarnib Müüja kauba kliendi poolt tellimuses valitud tarneviisil.
  2. Lepingulisele kliendile saadetakse arve ja kaup vastavalt kliendilepingus fikseeritud tingimustele.

Tellitud kauba saatmine

  1. Tarneajad sõltuvad kauba olemasolust Müüja või Müüja partnerite laos.
  2. Tellitud tooted lähetab Müüja Kliendi soovitud aadressile viimase poolt valitud transpordiga.
  3. Üldjuhul lähetatakse tellitud toode (tooted) 1-3 tööpäeva jooksul pärast tehingu jõustumist. Toodete, mida hetkel laos ei ole, tarneaegade kohta saab täpsustavat infot Müüjalt.
  4. Eesti piires jõuab toode sihtkohta maksimaalselt 2 tööpäeva jooksul pärast tellitud toote lähetamist.
  5. Saatekulu lisandub tehingule.
  6. Kõik saatekulud sisaldavad nii käitlemise kui ka pakkimise tasu ning lähetamise kulusid.
  7. Saatekulu määratakse kauba pakendi kaalu ja suurust arvestades.
  8. Erimõõtmeliste toodete kohaletoimetamise viis lepitakse Kliendiga eraldi kokku.

Transport

  1. Tulen ise järgi - kaubad saab kätte aadressilt Männiku tee 107 – kui kauba eest on tasutud. Selle puudumisel võimalik tasuda kohapeal nii sularahas kui ka kaardimaksega.
  2. Kuller - kullerteenusega Kliendi aadressile.
  3. Postiga - pakkide väljastamine pakiautomaatidesse (Itella Smartpost; Omniva ); postkontoritesse.

Müüja kohustused

  1. Müüja kohustub Kliendini toimetama korrektse ja komplektse toote.
  2. Müüja kohustub vastu võtma ja dokumenteerima kõik kliendi kirjalikud pretensioonid.
  3. Müüja kohustub Kliendi pretensioonid lahendama 7 tööpäeva jooksul juhul, kui pretensiooni põhjused on Kliendist mittesõltuvad.
  4. Müüja kohustub välja vahetama toodete praakeksemplarid. Müüja vastutab üksnes tootmis- või materjali vigade eest, mis olid olemas toote üleandmisel Kliendile.
  5. Müüja ei vastuta Ostjale tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote viibimine on tingitud asjaolust, mida Müüja ei saanud mõjutada ning mille saabumist Müüja ei saanud ette näha (vääramatu jõud).

Tellimuse tühistamine kliendi poolt

  1. Kliendil on õigus taganeda tellimusest osaliselt või täies ulatuses 14 päeva jooksul pärast arve tasumist.
  2. Tellimuse tühistamiseks peab Klient Müüjale esitama kirjalikult või e-posti teel avalduse.
  3. Tellimuse tühistamiseks esitatavas kirjalikus avalduses peab Klient näitama ära pangakonto numbri ja pangakonto valdaja nime, kuhu kanda tagastatav raha.
  4. Sularaha tagasimakseid Müüja ei teosta.
  5. Juhul kui Klient taganeb tellimusest, kohustub ta tagastama kasutamata ning kahjustamata tooted viivitamata, kuid mitte hiljem kui 7 kalendripäeva jooksul taganemisavalduse ärasaatmisest arvates.
  6. Tagastatavad tooted peavad olema koos originaalpakendi, kasutusjuhendi ja muu dokumentatsiooniga.
  7. Tagastatava tootega peab kaasa saatma originaalarve.
  8. Juhul, kui Kliendi poolt tagastatud toode on kasutatud, on Müüjal õigus tagasimaksest keelduda.
  9. Dokumentide ja toote kontrollimise järel saadab Müüja Kliendile tühistamise teate koos kreeditarvega. Kliendi poolt tellimusest taganemisel jäävad kauba tagastamise, postitamise või muud transpordikulud Kliendi kanda.
  10. Müüja tagastab Kliendile tagastatud toodete eest tasutud summa (va kauba tagastamise, postitamise või muud transpordikulud) hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul toote müüjale tagasi saabumisest arvates.
  11. Kliendile vastu tulles pakub Müüja võimalust toode ümber vahetada mõne muu toote vastu. Lisanduvad kulud kannab Klient.

Tellimuse tühistamine müüja poolt

  1. Müüjal on õigus tühistada tellimus osaliselt või täies ulatuses juhul kui tellitud toode on lähetamise ajahetkeks läbimüüdud või osutunud praagiks. Selleks võtab Müüja Kliendiga ühendust 2 tööpäeva jooksul e-posti või telefoni teel ja teavitab Klienti tekkinud probleemist.
  2. Tagastamisele kuuluv summa kantakse Müüja poolt Kliendi määratud arveldusarvele täies ulatuses või vastavalt kokkuleppele Kliendiga (asendustoode, osaline tasumine vms).

Privaatsustingimused

  1. Kõiki Klientidega seotud ja salvestatud andmeid käsitletakse konfidentsiaalse infona, mis ei kuulu avaldamisele kolmandatele isikutele.
  2. Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale tarnimiseks. Vajalikke isikuandmeid ( sh nimi, telefoninumber, aadress ) edastatakse veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kaup kohale toimetada. Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-posti aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-posti aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-posti aadressile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.